måndag 17 januari 2011

Hemma igen...

Har typ nyss kommit hem ifrån Filipstad..jag köpte ju såklart lite grejer som vanligt fastän jag inte fick..men det e sånt jag behövde=) Knodden åt för första gången på en restaurang (eller hur det stavas). Det finns ju en skit frääään affär inne i Gallerian...vet inte riktigt vad den heter men den som gillar den där lantstilen ska gå in där...kan lova att det finns gryyyymt fina saker...älskar o gå in där...=) Min favvo affär såhär i närheten=)

Knoddas har precis fått gröt så nu sitter vi o väntar på nästa sväng...ska me min Far till tippen..vi har ju oxå lite grejer som behövs slängas så jag passar på o följer me han...Karln drog iväg på jaktmöte så han e väl inte hemma förrens ikväll...

Näää ska försöka få me lite bilder här=)

PusssHäääj










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar