måndag 17 januari 2011

Sleeping beauty

Knoddas han sover än o klockan e snart halv 8...fundera på igår om nått e fel..för igår va han trött nästan hela dan...o sov säkert 3-4 gånger o han brukar max sova 2 gånger per dag?! Skumt...måste kolla sen så han inte har feber=(


På fredag blir Lilleman hela 6månader...det e helt sjukt vad tiden går fort..o om ett halvår igen e han 1år...jag förstår inte vart tiden tar vägen...
Snart e han så gammal att man inte kan kalla han bäbis längre..=)


Idag så bär det av mot Filipstad med Mamma, hon ska klippa nån så jag blir med som Chaufför o mentaltstöd=) Neejdå men Knoddas o jag tar nog en repa på staaaan...Men Karln har gett strikta regler om att vi inte får köpa nått onödigt o det gör vi ju aldrig...vi köper alltid sånt vi behöver;)


Jag funderar även på att lägga ut massa grejer på Tradera, har skit mkt gamla kläder o skor som jag ALDRIG använt prislapparna sitter oxå kvar på vissa grejer. Det e helt otroligt att man drar runt på sånt man inte ens använder?!


Jag ska ju börja träna, (hemma) det skulle jag börja gjort för lääängesen..men nu måste jag ta tag i det...o sen ska jag börja me en ny Grej...haha jag ska försöka sluta svära..eftersom Lillen bara blir större så kommer han ju så småningom lyssna o ta till sig allt...o ja jag vet att han kommer lära sig på dagis o ute, men jag kan säga att jag svär på sjutton för mkt...jag svär i nästan varje mening som kommer ur min mun...Så det ska bli typ ett nyårslöfte eller nått=)


Medans jag suttit o skrivit detta så har Knoddas fortfarande inte vaknat?! Jag får väl åka till Filipstad utan honom=( Jag har ju inte mage heller o väcka honom=( Jag kan ju passa på o göra mig iordning=) Smart!

See Yaaa Later
Såhär såg han ut i höstas när vi var ute i trollskogen o plocka svamp=)


Pusssshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar