måndag 21 mars 2011

8 Månader

Idag så gick vi upp tidigt o iväg till Bvc för kontroll=)
Allt såg bra ut som vanligt=)
Sen kolla dom hörseln på honom o han verkar höra=) Vilken tur;)

I helgen så har vi hållt på o målat o spacklat o slipat lite..
O mer tänkte jag det skulle bli när Karln kommer hem..Eftersom han ska till Tandläkaren o dra ut en visdomstand så kommer han nog vara kapabel till o göra inget så han får ta hand om Lillen så pysslar jag.
Sen så fick vi mer o göra när min Morbror var här igår o fixade me elen..han drog bort massa gamla kablar som suttit där i typ 100år så det blir mer o greja med!
O så fick vi bort det gamla fula elskåpet...gött..

Jag tänkte jag skulle baka muffins men jag vill ha såna dära fina formar så jag tänkte hitta nån bra sida o klicka hem nåra=)

Knoddas sitter o länsar bordet på grejer...Jag lägger upp dom o han slänger ner dom...Typiskt..

Neeej nu har jag inget mer o tillägga!

Pusssssheeeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar