onsdag 2 mars 2011

Stackars Liten

Lilleman mår inte bra=(
Han Hostar o det e inte lite=( Han e snuvig o "piper" när han andas!
Jag har ringt till alla möjliga sjukrådgivare men ingen ger mig direkt svar..
Vi väntar till imorgon bitti..e det inte bättre då..så ringer jag..
Tidigare idag så var jag inte orolig men när alla vuxna säger att jag ska ringa så gör jag det o jag kan ju säga att det inte gjorde saken bättre..jag vart livrädd..tänk om det är nått fel på min lilla fis?! vad skulle jag ta mig till om det händer honom nått?!
Usch jag vill inte ens tänka tanken..
Nu sover han iaf som en Stock...
Jag Bara Hoppas Hoppas att han blir bättre imorgon..
Jag e nog lite så att det inte e nått o att det kommer gå över o ordna sig men så kan jag vara när det gäller mig o inte Lilleman..Han e ju viktig!
Neej nu måste jag tala om nått kul...

Träffade Maria,Mollie o Matilda idag! Grymt kul!
Jag fick mig ett gott skratt! Det var härligt... att skratta för en gångsskull...det var längesen.
Tack flikkor!

Pusssshej

3 kommentarer:

  1. Tack själv gumman!!! Hihi! Åkte du förbi och kikade på den som hängt sig upp o ner sen?!?! Haha! Tror de är lätt att man har fel storlek när man har lite större, säkert är det nåt som är fel när man har mindre med för den delen. Men iaf, jag känner skillnad i ryggen o på kvalitén redan!! Det är fan viktigt med bra grejer:) hoppas lilleman blir bättre o de är alltid bättre att ringa o kolla en gång för mkt!!! Glömde fråga om ni har en näsfrida om han är snorig också alltså! Om inte är det bara du säger till så får ni låna vår!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att han är bättre idag! Det är så jobbigt när de inte vill äta. Men jag har precis lyckats få i Alvin morgongröten, resten ratar han antar jag ..

    SvaraRadera
  3. Nej Maria jag har inte åkt o kolla!=) haha men det måste jag göra idag..=) Jaaa skönt att det känns bra med den nya=)Jaa det hoppas jag me...inatt var det inte kul=(Neeej ingen näsfrida..okok=)
    å Ciss han e lite bättre..gröt har han oxå fått i sig..jaa men viktigast e ju att dom får i sig vätska=) E inge kul när dom små e sjuka..=(

    SvaraRadera