måndag 14 mars 2011

Örebro Igen

Idag var jag me min Far till Örebro..så det blev Örebro två gånger på tre dagar...
Usch blir ganska så jobbigt..
Knoddas var hemma me sin Pappa=) Och det gick riktigt bra=)
Lillen e inte lika gnällig när inte jag e hemma..=)

Knoddas har somnat nu o Karln har eftermiddag..Funderar på om jag ska våga gå o duscha innan Lillen vaknar...Det funka förrut o kanske gör det igen..?!


Tittar på "En unge i minuten" vet inte vad det har blivit med mig, men ända sen jag vart Gravid så Gillar jag o titta på sånna program...Man känner igen sig så mkt o Känslan när Bebisen "ploppar" ut..Går INTE o beskriva...Helt otroligt underbar!
O sen så när vi var i Örebro i Lördags så vart jag än tittade så såg jag en Gravid Tjej/Kvinna..O om jag ska vara ärlig så saknar jag ganska ofta o vara Gravid även om jag verkligen hatade det ganska ofta..Men magen var så mysig o hård o väntan var ju värt det.
Men jag e inte riktigt säker på om jag verkligen vill ha fler barn. Eller vi..Vi trivs me o ha 1...Lilleman e nästan som 2...Haha
O folk kommer stri Hål i huvudet på oss om vi bara vill ha 1 barn...O det tycker jag e fel. Man måste ju få bestämma själv om man vill ha 1 eller flera barn?! Man måste ju själv ta hand om dom..det gör ju ingen annan åt en.. Jag tycker inte det e nå fel med o bara skaffa 1...Det e min åsikt!
Oj det vart mkt..jag som skulle duscha

Får försöka mig in där nu då...

Ha en fortsatt trevlig måndagskväll..

Pusssheeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar