tisdag 8 mars 2011

So what

Usch känner mig jättekonstig..Huvudet hänger inte riktigt me..
Hade en Skit jobbig dröm inatt..
Drömde att vi sålde huset o flyttade till Hfs..till ett hus som det regnade in o allt var knas..Kan säga att jag var Ganska lättad när jag vaknade ur min Mardröm..Tur att vi bor kvar ute i skogen för jag trivs här..Kanske var ett tecken på att vi Inte ska flytta..vem vet..
En annan konstig grej är att ända sen jag vart Gravid så har jag fått jätte torra händer o fötter=( Grymt trist..får smörja in mej varje dag...innan gjorde jag det Aldrig..?!
Målade lite igår när C var hemma o kunde hålla Lilleman sällis..
Så nu e det inte långt kvar tills vi e klara...
E lite spackling o målning kvar..Men det får bli till helgen..
Idag har vi varit till Hfs o hälsade på Mormor..O åt med henne..
Imorgon blir det kanske en Prommis me M&M
Snart e det Halv 8 hos mig=)
Ha en trevlig kväll
Pusssheeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar