tisdag 22 mars 2011

Bra grejer

Igår vart det inte Riktigt som jag planerat!
Precis när jag vart klar med maten så ringde Karln o sa att han kört fast! Toppen!
Så det var bara o slänga in oss i bilen o åka o hämta honom! Åkte först hem o åt mat.
Sen fick Mor ta Lillen så följde jag me Pappi o försöka få bort bilen.
Vi Lyckades såklart! Tog inte värst lång tid heller som tur var.
Tråkigt bara att jag inte fick göra det jag planerat!
Spackla o slipa! Får bli idag ist!

Bilden är från förra året när han körde ner i diket, men då hjälpte det inte o skotta sig ut, då fick bärgningsbilen komma.
Såg i aftonbladet att man kan kolla sin deklaration nu...
Men av nån anledning så funkar det inte?!

Vi fick hem ett nytt modem förra veckan och det e Turbo 3G men jag kan lova att det Inte e nån jäkla turbo i den där..guud vilke skit! Då va den förra vi hade Mycke bättre!
Telia bara snackar skit! Sen så bor vi i skogen o får inte värst mkt bättre mottagning vilket vi än använder..Tyvärr!

Nu ska jag ta hand om en gnällig Knoddas..han e nog trött..
Sen äta frukost..
Pusssheeejjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar