torsdag 10 mars 2011

Sotis

Idag är det Torsdag igen...jag tycker det jämt är Torsdag..
Skulle vilja städa undan här hemma men jag finner ingen motivation..Jag hittar den ingenstans..
Grymt trist..för jag vill så gärna..Jag letar väl kanske på fel ställen..

Så vi sitter o väntar på Sotis som ska komma mellan 9 - 11..jag tippar på att han kommer runt halv 12...brukar vara såå..

Det snöar IGEN! Kan inte förstå att den här vintern Aldrig vill ta slut..

Lilleman e gnällig o grini nästan jämt nuförtiden..iaf när vi e hemma..när vi e ute då e han glad..han kanske inte gillar o vah hemma helt enkelt?!
Han e glad när C kommer hem oxå..Han kanske inte gillar o vah hemma me mig längre?!
Ingen som vet..

Nu kom Sotarn eller Sotarna...
Det såg bra ut tror jag..

Jaaa vi ska väl klä på oss o bege oss till Byn..

Pussssheeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar