tisdag 29 mars 2011

Tragedy

Idag har det hänt mindre roliga saker.. Hela min dag har varit dålig o upponer! Usch! Idag fick vi gå upp tidigt eftersom jag skulle till BM.. Lilleman fick vara hos Mormor på Salongen så länge.. Så nu e vi hemma igen..Lillen har ätit o nu grejar han på golvet med något.. Eftersom han e överallt o ingenstans så måste man hålla koll på honom Heeela tiden..Rätt som det e så äter han på något som han inte får... När Karln kommer hem så måste jag städa, det ser ut som ett bomdnedslag i köket.. Sen igår när jag skrev så vart det inte som jag hade tänkt mig. Allt vart ihopsatt...hel knasigt. Jaja nu lär jag börja me maten så den e klar när Karln kommer hem... Pusssheeej

3 kommentarer:

  1. Neej usch! Det e så typiskt att allt ska komma på precis samma dag..=(

    SvaraRadera
  2. Jao men hoppas morgondagen blir desto bättre då :) PUSS

    SvaraRadera