torsdag 17 mars 2011

Brudar

Efter att vi ätit här hemma så drog jag o Knoddas in till Filipstad..
O ja bilen gick igenom som tur var..så nu får vi köra ett år till me den...
Vi har ju tänkt o köpa en ny bil men det får bli nästa år..
O det finns ju så många bilar o välja på o jag kan inte bestämma mig jag vill ju ha alla!

O efter Staaen så åkte vi till Malan o sen kom även Rosie dit...Alltid lika kul o träffa dom! Sjuk humor som vanligt. Så vi ät glass o härja o rakade Malan=)

Nu så ligger jag i sängen o Lilleman ligger o sover i sin säng. Får se hur länge det dröjer innan han vaknar o gallskriker så jag får lägga honom i våran säng. Har blivit ganska ofta nu som han sovit i våran säng..Han somnar i sin säng o vaknar i våran=)

Nej nu ska jag kolla på CSI Miami! O imorgon så e Karln ledig då ska vi Myysaaa hela dagen lång!

Pussssheeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar