torsdag 24 mars 2011

Shit

Jag som tyckte det blåste mkt igår...det e ju storm idag! Iaf här i Höjda! Tur att vi inte har några stora träd i närheten av huset så det blåser över oss..
Tycker det e lite läskigt när det blåser så mkt att det susar i huset=(

Lilleman sover sin förmiddagslur.
Så jag vet inte riktigt vart jag ska börja...jag kan lova att börja jag me nått så vaknar han o vill inte sova mer...Det blev inge Farfar idag..vi får ta det imorgon kanske...
Btw så sov han heeeeela natten inatt!=) Grryyymt skönt..
Så vakna han vid 6 o fick välling sen somna han om igen o sov till 8=)
Men såklart så kunde ju inte jag somna om...

Ska visa er en riktigt ful färg..jag tycker iaf att den är riktigt gräslig eftersom vi har den både i vardagsrummet o i badrummet (det var så när vi flyttade hit) o jag bara Längtar tills jag får måla över den! Den är så himla mörk..

Vinröd!

Nu lär jag göra nytta.

Pussssheeeej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar